8 april 2010

Vilket underbart väder det är idag! Massor av sol.
Jag vaknade ganska tidigt idag, vid 8 ungefär. Jag brukar ju sova till 11 på lov och helger, fast inte idag. Det var rätt skönt att komma upp tidigt, dagarna blir så mycket längre.

Jag använder Ebbas dator. Vi har ju som sagt spelat The Sims 3. Det är mycket bättre än The Sims 2. Ebba är hos en annan kompis, in gamla klasskompis faktiskt, Frida. Det var jättelänge sedan jag träffade henne, vi har typ tappat kontakten sen hon började i musikklass i 4:an.

Snart ska jag iväg och köpa en jacka som jag hittade igår, fast då hade jag inte så mycket pengar med mig. :)

Siri gissade också rätt. Besök hennes blogg, www.thelionqueen.blogg.se .



Kram

Kommentarer
Postat av: Siri

WOHO! :D

2010-04-09 @ 11:13:53
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0