Glad påsk!

Glad påsk på er!

Jag tog en liten paus från bloggen igår som ni säkert märkte. Men nu är jag tillbaka.
Idag har vi satt upp våran studsmatta igen. När man satt upp den känns det verkligen som att våren är här tycker jag. Jag tog fram kameran och fotade lite krokusar och snödroppar.

Igår var jag i stallet med mamma och jag red för första gången på väldigt länge nu. Lite träningsvärk har man ju... Men det var skönt att få komma upp i sadeln och känna att man fortfarande kan. Tulle (hästen jag rider) har dessutom världens mjukaste gallop. Det känns nästan som att sitta i en soffa när man galopperar på Tulle.

Nu ska familjen iväg till mormor och morfar för påskmiddag och äggletning.
Letar ni efter påskägg på påsken?

Kommentarer
Postat av: Maria

Glad påsk!

2010-04-04 @ 12:00:14
URL: http://www.glawe.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0