Hemma igen

Hej på er!

Nu är jag hemma igen. Filmen var helt ok, lite mindre 3D efekter än vad jag tänkt mig. Vi åt lunch på museet och åkte sedan till Bergianska trädgården. Många fina bilder blev det! Fast dem är på den andra datorn så ni får se när jag orkar ladda upp dem på bloggen... Det tar ju typ 5 minuter att ladda upp en bild.



Det här är en av mina favoriter från Påskaftonens bilder. Det blev lite mer än 130 bilder tror jag. Förstås var väll alla inte så jätte bra.

Nu är det inte långt kvar tills Ebba och hennes familj kommer. Längtar jätte mycket!

Jag hade tänkt att kolla på Vampire Diaries nu. Den är jätte bra.

Det var inte så många som gissade vad som gömde sig i busken, men Linda gorde det. Så, gå in på hennes blogg. Hon är jätte duktig på fotografi!

www.lindainaction.devote.se


Isabelle

Kommentarer
Postat av: linda

Tack så mycket! :)

2010-04-06 @ 19:32:52
URL: http://lindainaction.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0