Moln eller aska?



Man undrar ju faktiskt.

Jag hoppas att det här är över snart. Eller, inom 18 dagar i alla fall. Helst innan. Jag vill så gärna åka till Paris. Det vore väldigt tråkigt om det inte går. Förra utbrottet höll ju på i nästan ett år, så man vet ju inte när detta kommer att sluta.
Om det håller på så länge den här gången också kan jag inte åka till England heller. Men jag tror faktiskt att det här kommer att vara över om några dagar. Kanske en vecka till. Hoppas det ialla fall.

Kram :)

Kommentarer
Postat av: evelina

nu ligger finalisterna uppe, kolla in om det blev du. annars lycka till nästa gång :)

2010-04-17 @ 19:03:02
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0