Wish I could use one of my own pictures



Förlåt för dålig bloggning, har inte haft lust helt enkelt.
Idag har jag bakat en kladdkaka och läst i min nya bok. Del 3 i Vampire Academy, Skuggkysst. Har fått hem hela serien på engelska också så nu har jag massa böcker att läsa.
Jag har också kollat på avsnitt 16 av Legend of the Seeker. Nu måste jag vänta en vecka innan jag kan se nästa avsnitt, fast så är det ju när serierna går på tv.

Imorgon börjar skolan, inte så kul. Dessutom måste jag börja en timme tidigare för att ha omprov. Misslyckades totalt på provet förra veckan (innan lovet) därför måste jag göra om de frågor jag hade fel och inte svarde på. Det suger. Jag var inte ens med på en del lektioner när dem gick igenom saker till provet så jag har inte alla antecknigar jag igentligen skulle haft om jag hade varit med på lektionerna. Aja, jag ska inte tråka ut er med en massa skolprat.

Skriver mer imorgon.


Kommentarer
Postat av: Siri

Stackare, men du klarar det! :)

(krya på dig)

2010-04-11 @ 20:52:39
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0