Natural Horsemanship



♥ Ägna gärna 4 minuter och 18 sekunder av ert liv åt denna lilla men väldigt betydelsefulla film, så har vi hästmänniskor och er andra också för den delen, något att tänka och fundera över! Det gjorde jag, och jag ångrar det inte det minsta! ♥

♥Tänk att människor verkligen gör detta mot hästar! Om man tänker på det skulle vi aldrig egentligen vilja göra det. Men vi gör det ändå! Varför? För att kunna kontrollera hästen? Hästen blir ju bara ännu argare eller busigare! Det är bättre att vara lugn och ha tålamod! Och det är mycket roligare att ha en häst som är som ens vän och man kan lita på och som man vet litar på en själv, än en häst som bara är arg och inte går att lite på i vissa situationer. ♥

♥ Tänk och fundera gärna över detta! ♥


En lycklig häst!




Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul att du är med ♥



Hoppas du får en fin dag :)

2010-02-25 @ 11:33:05
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: P r i n c i p e s s s a ♥

Vill du ha en spotify-invite?

Nu lottar jag ut en Spotify till någon behövande!

Har du redan en kanske du känner för att ge bort en till din syster/bästis/mamma eller farmor?

Var med och tävla genom att slänga in en kommentar i inlägget "Vill du vinna en spotify-invite?"!

Självklart får vinnaren även en länkning!

2010-02-25 @ 19:55:45
URL: http://principesssa.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag tycker det e hemskt med det som vi människor gör mot djur,, jag har testat lite horsemans ship och det va jätte kul men tålamods krävande. Rekomenderar det varmt.

Längtar efter dig

ses

2010-03-02 @ 10:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0