When there was me and you



♥ Hej! Nu är det äntligen sportlov!
Idag hade vi ingen NO för att skolan hade kultureftermiddag, då får man uppträda och så. Jag hade tänkt att sjunga på nästa kultureftermiddag, om jag känner mig redo. Kanske i 9an, då kommer jag att ha utvecklat min röst ännu mer och så är man ju en nia...
Nu är jag hemma med Stephanie och Cassandra är också här. Vi sjunger singstar. Cassandra har lagt upp ett klipp på sin blogg tror jag. Hihi. ♥

♥ Det här blir sista inlägget innan jag åker till Sälen. Nu tänkte jag vara lite social och inte bara sitta här vid datorn. Hehe. ♥


Kommentarer
Postat av: pauline

issa kom hem nu jag saknar dig :DD <33

2010-03-05 @ 14:48:48
URL: http://bypauline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0