Bildfavorit i repris

Just nu är det bara jag här ute. Dem andra åkte till Möja för att jogga och ta en promenad.
Vet ni vad jag gjorde när jag skulle skära mitt bröd? Jag skar mig i tummen. Det blödde väldigt ordentligt. Och jag har nu lärt mig att jag inte klarar av att se mitt eget blod. Jag var nära att svimma och mådde riktigt illa. Därför följde jag inte med till Möja.
Imorgon kommer Pauline ut och hälsar på, det ska bli skoj!
Jag har även försökt att få tag på Stephanie men hon har internet och telefon fritt sommarlov. Lite knepigt att få tag på henne då. Men jag har försökt. Facebook, mobilen, hennes morfars hemtelefon, hennes hemnummer, cassandras mobil, genom hennes blogg och hennes mormor - utan vidare framgång.
Nä, nu ska jag lägga mig och sola lite :D Hörs!

Kommentarer
Postat av: funkiisarna//ica!!<3

Hej ;D

Jag undrar bara om bilderna e klara?? ;) Hehhe <3 Pussi<333

2010-07-17 @ 19:09:11
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: funkiisarna//ica!!<3

Hihi okej tack ;D Du behöver inte skynda på jag bara undra :P<333

2010-07-17 @ 23:17:47
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0