Till 7a

Vet ni vad? Jag har världens bästa klass. Världens bästa tjejer och killar. Ni är grymma!! Vi ses i höst igen och då heter vi inte 7a längre. För vi blir 8a! 
Vi är världens bästa klass. Eller hur?


Nu ska jag gå och lägga mig. Och jag kan sova hur länge jag vill imorgon. NICE. :) Fast jag måste upp innan 12 för att hinna äta lunch/frukost och hinna iväg till min kusins studentmottagning.
Ok, det där kanske inte var så mycket till klassen men ni kanske tyckte det var kul att veta ändå. Vem vet?



Bild tagen av mig i St Germain En-Laye (där bearnaise såsen är "uppfunnen")

Onödigt svammel. Jag sätter punkt här. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Siri

2010-06-12 @ 10:23:04
Postat av: Siri

sv: Japp (pinit!)

2010-06-12 @ 10:23:35
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0