@ Siris place

Nu har vi ätit middag, vi åt pasta med bönor. Det var gott. Nu sitter vi vid två datorer, Oscar vid en och jag och Siri vid en annan. Jag bloggar och Oscar spelar Sims 2. Jag vet. Sims. Oscar. Hmm... Vi lyssnar på musik också :) Mycket bra musil. Det är bra med Spotify, man kan lyssna på i princip allt. Jag har upptäckt så mycket ny musik också.

Asher Book – Try
Glee Cast – True Colors (Glee Cast Version)
Glee Cast – Papa Don't Preach (Glee Cast Version)
Liam Finn – Energy Spent
Atomic Kitten – It's Ok!
Ett urval av all musik jag lyssnar på. Det finns så väldigt mycket bra musik!
Min kära mobil. Bilden är tagen i Sälen i vintras.

Btw, ni får gärna kommentera mina inlägg lite mer! Jag ser ju att ni läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0