Acer eller Toshiba?



Jag fundrerar starkt på att spara mina pengar för att köpa en egen dator. Den högra är en tusenlapp billigare än den till vänster. Men den är ändå inte så billig, 5990 kostar den. Det är väldigt mycket pengar. Sen finns det ju mycket fler datorer att välja bland.
Efter att ha kollat närmare så måste jag nog medje att det inte kommer att bli någon av dem ovan. Men kanske denna,
http://www.elgiganten.se/product/data/barbar-dator/AS4810TZG/acer-aspire-4810?Selected=Specifications#tProductTabcontent

Dock kostar den lite mer, 7490 kr. Den verkar mycket bättre iaf.

Jag får se hur jag gör, först och främst måste jag spara pengar!
Detta datorfodral vore ju inte helt fel att ha... Det kostar bara 199 så den kommer jag säkert att köpa när jag köper dator!



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0