Bergianska trädgården



Någon som vill gissa vad som gömmer sig i påsen? Haha. Nä, det är bara lite strumpor. Mina lyckas alltid försvinna i tvätten på något mystidkt sätt.
Jag och pappa har varit lite i sickla och som sagt fick jag lite strumpor. Vi käkade lunch, sushi. Handlade även middag tills ikväll.

Imorgon är en bra dag, då kommer Ebba hit, hon och hennes familj ska bo hos oss några dagar den här veckan. Det ska bli super skoj! Fast dem kommer på kvällen, vid halv nio tror jag.
På dagen och eftermiddagen ska jag och mina syskon gå på Cosmonova med våran mormor och så ska vi till Bergianska trädgården. Jag har varit där förut, det är faktiskt ganska mysigt där och så har dem ett fik också. Kameran följer med, jag lovar.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0