Ingen dator idag - ingen uppdatering

Hej! Hoppas att ni mår bra, själv mår jag bättre än i fredags vilket innebär att kåvepeninen fungerar. Det är ju bra. Denna gång ska jag ta i 10 dagar. Fast det inte var lika mycket som förra gången. Det kanske var för att den hade kommit tillbaka.

Aja, som sagt, ingen egen dator idag. Jag lånar en klasskompis dator just nu.
Omprovet gick faktiskt bra, vilket jag inte trodde att det skulle göra med tanke på att jag inte kunde repetera svaren för mig själv innan. Jag gör alltid det innan jag ska göra ett prov. Jag vet, det låter lite konstigt. Men jag får för mig att det kommer att gå bättre på själva provet då. Haha.


Förresten, kladdkakan var väldigt god igår, synd att inte ni får smaka. Någon kompis som vill komma hem och smaka? Hehe.

 

Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0