Nu är den min!



Äntligen är den min. Länge har jag tänkt köpa den men aldrig riktigt haft pengar med mig när jag väl är i gallerian eller liknande. Ni fattar.
Men idag var jag med mamma och handlade lite saker till middagen som jag ska laga ikväll och till brödbaket som nästan är färdigt i skrivandes stund.

Nu är även träningsverken här. Härligt! Nej, jag skojade bara. Det är inte trevligt alls, inte eftesom att jag inte kan greppa något utan att det gör ont i armarna.
Det bästa sättet ätt bli av med träningsverk är ju att träna ännu mer.

Pappa - När ska vi klättra? :)

Det vore riktigt kul att klättra igen faktiskt. Hoppas att det blir fler gånger den här våren och sommaren.

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0