Rättegång och homemade bread

Idag har jag och min klass varit på rättegång.
Den vi igentligen skulle gå på fick det bara vara 20 åhörare på så jag, Stephanie och en annan tjej i min klass fick gå ut tillsammans med vår lärare. Han som satt i receptionen sa att vi kunde gå på en annan, bra tänkte vi. Den var jätte tråkig och tog bara 5 minuter. Den andra höll på i över 50 minuter.
Ganska orättvist kan man ju tycka.

Aja, kommer ni ihåg att jag och min mamma bakade bröd i helgen? Dem blev jättegoda.



Visst ser det gott ut? Jag älskar nybakat bröd, det är typ det godaste som finns, förutom choklad men det är en helt annan sak...
Det finns en hel påse med bröd i frysen nu. Härligt!

Imorgon är jag ledig igen, völdigt skönt. Jag skulle åka till Gustavsbergsbadet men jag har så mycket läxor så jag tänker sitta några timmar med dem istället. Det är ju skönt att få det gjort.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: stephanie

kan vi inte gör något idag :D

2010-04-29 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0