Sovmorgon it is

Idag är det sovmorgon till 9.50. Fast jag måste åka vid 9 ungefär, bussen går då. Det vore rätt bra om det gick en vid 9.30 också, fast då skulle jag aldrig hinna i tid till skolan. Jag måste ju byta buss.

Idag är det en vanlig dag. Efter skolan ska jag träffa Pauline. Det ska bli kul. Det känns som att det var väldigt länge sedan vi träffades sist, men det var ungefär två veckor sedan. Ok, jag vet. Det är länge sedan. Allt för länge sedan. Men Pauline har ju varit i Egypten! Åhh, jag vill också bli lite brun nu!






Snygging :)


Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh gulle du länkade till mig :D vi ses i eftermiddag :) <3

2010-04-13 @ 09:58:04
URL: http://Bypauline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0