Det jag fick igår





Allt detta fick jag, plus lite underkäder som jag inte kände för att sätta på mig och fota. Ni fattar nog ;)
Jag blev faktiskt nöj med bilderna på mig själv, och inte krävdes det så många bilder heller! Typ tre kanske.
   Jag älskar min nya kalender! Den är så fin! Kroken köpte vi inte, men vi satte upp den igår samtidigt som vi storstädade mitt rum. Det behövdes verkligen! Jag och pappa har täljt kroken tillsammans i somras.
   Väggen där kroken sitter ska pappa måla röd, som dem andra väggarna, snart. Nu är bara tre väggar röda, det ser lite konstigt ut tycker jag.

Kan ju säga att dagens outfit är den till vänster ;) Nu har jag dock den högra... Haha, orkade inte byta igen.


Nu ska jag laga middag snart. Det blir raggmunkar idag.

Trevlig söndags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0