Det visste ni inte om mig

Jag har berättat en hel del om mig själv, men här är lite som ni inte visste

Jag älskar att designa, särskilt kläder och möbler. Jag har designat flest klännigar, även en hel del koftor. Jag har en pärm där jag sätter in alla mina designs och bilder.

Jag skriver egna låtar, men ni kommer inte att få höra. Texter mest, jag är inte så duktig på det där med att skriva musik.

Jag har glasögon, men bara när jag sitter vid datorn eller när jag läser. Alltså har jag glasögon i skolan.

Jag sover med gossedjur i sängen, fast dem bara är där. Mitt första gossedjur var en panda som jag fick av mormor och morfar när jag var 6 månader, jag döpte den till Pandan... Riktigt klyftigt!

Jag hatar att städa men älskar att har ordning och reda.



Nu vet ni lite mer om mig! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0