Hej!

Nu är jag hemma. Jag har haft det bra. Mycket bra. :D
Onsdag-fredag var jag med i skolan. Kändes lite konstigt att komma tillbaka till skolan efter 5 veckors lov... På fredagen åkte vi till stranden efter skolan med kompisar därifrån för att ha BBQ. Jag har varit på ganska många BBQ's den här veckan, 4 stycken till och med...
Lördagen var vi inne i Lewes och handlade lite nödvändigheter.
Söndagen var vi bara hemma, Floras kompis Sophia kom över och vi gjorde sushi. Gott! Vid 15 åkte vi in till Uckfield för att gå på bio, Toy Story 3. jag gillade inte dem första två filmerna men den här var faktiskt bra.
Måndagen åkte vi in till Brighton för att shoppa, blev tyvärr inte så mycket eftersom att jag inte gillade det jag såg... Men en topp och lite annat fick jag med mig! Ni ska få se sen. Vi gick ut på piren också men eftersom att vädret inte var så bra så stannade vi bara en liten stund.

Jag ska berätta lite mer ingående sedan, när jag har lust, och tid. Då kommer ni även få bilder! :D



kram!

Kommentarer
Postat av: Nathalie :p

sv: Okej hehe, Du skrev det där me att du skulle skicka bilderna men jag visste inte om du hade vår mail...

2010-07-27 @ 16:28:38
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Maria

Okej, men det är bara höra av dig när du kommer hem! :D <3

2010-07-27 @ 19:32:57
URL: http://marriaas.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Gillar den här landskapsbilden jätte mycket. Jag gillar vidderna och färgerna. Tycker också om att den är 50/50 himmel och land, den känns.... välkomponerad på nåt vis. puss! mamma

2010-08-16 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0