Ensam?



Bild från 27 maj.


Idag har det varit skola som vanligt. Film på både so:n och englskan. Det var skönt. Mina lärare är väldigt snälla dem här sista veckorna. Alla förutom svenskläraren. Vår nya alltså. Hon har gett oss ordkunskap TVÅ gånger den här veckan... På samanlagt 39 ord dessutom. Ehh, tror hon att vi hinner lära oss dem när vi har stort No prov på torsdag också??
Matteprovet vi gjorde förra veckan var inte det bästa provet jag gjort kan man väll säga... 10/25 hade jag så nu måste jag göra omprov vilket är lika med en massa extra plugg.
Jag orkar inte! Tur att vi bara har 4 schemadagar kvar nu. Dem andra tre är schemabrytande, min klass ska bowla, åka till Skansen och städa skåp och klassrum. Kuul...

Imorgon börjar vi tidigt, 08.10, så jag måste ta en buss som går 07.33 här hemifrån....

Gud vad jag babblar på om massa onödig information... Jag tror att jag avslutar detta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0