In the sun

Hej på er!
Idag har vi städat/tömt våra skåp och klassrummet+korridoren. Det gick fort, vi var ju 23 stycken som hjälptes åt.
Vi fick pannakakor med fruktsallad och grädde till lunch. Mattanten hörde fel när jag var i köket, jag sa att jag inte tålde mjöl men hon trodde att jag sa mjölk så jag fick glass också. Mjölkfri alltså. :) Killarna ville också ha så dem satt och planerade att dem skulle gå in i köket och säga att dem inte tålde mjölk. Fast dem gjorde det aldrig och jag tror inte det hade gått.

Vid 13 var det dags att gå till aulan för Kultureftermiddagen. Det är festkommitén i skolan som fixar den. Alla som vill får uppträda. Den här gången var det en gymnastikgrupp, sång och ännu mer sång. Hehe.
Innan så kan man nominera någon för tillexempel "årets par" eller något annat så delar kommitén ut priser. I år var det "årets par", "bästa frisyr", årets pepparkaka" och "årets kaxigaste".


Söt gåskyckling (heter det så?) på Skansen.

Imorgon är det skolavslutning. 7an har gått väldigt fort. Jag kan inte fatt det, det känns som om vi precis började ju.
Som Vendela skrev på fb:
"Och nu är det vaddå? En timma kvar tills vi tar studenten?"

Så sant! Eller det känns som det.
Tycker inte ni att det här skolåret har gått väldigt fort?

Kommentarer
Postat av: Nathalie <33 ;)

Gåsunge tror jag det heter ;)

Ja, sexan gick ganska snabbt tycker jag.

2010-06-14 @ 21:47:45
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0