Ingen dator en tid framöver

Nu är det såhär att alla vi som har datorer i min skola ska lämna in dem under sommarlovet för att dem ska uppdateras till Windows Vista. Vi kommer även få Internet Explorer 8 tror jag.

Detta betyder att jag inte har tillgång till dator så ofta och bloggen kommer inte att uppdateras lika ofta längre.
Ibland kommer det att uppdateras så ni får hålla koll på Facebook eller ni som har mig på Bloglovin får kolla efter uppdateringar där.


Idag tog min syssling studenten. Jag och Stephanie kollade på hennes utspring eftersom att Nacka gymnasium ligger precis bredvid Ekliden. Dem sprang ut från aulan och upp på en scen som blivit uppsatt tidigare idag. 

Nästa vecka tar min kusin och en annan av mina sysslingar också studenten. Det är många i år!

detta inlägg tog en väldigt massa tid att skriva + en massa krångel med google chrome och blogg.se så om ni läser detta får ni vara glada över att jag över huvud taget inte gav upp efter 30 minuter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0