Nu är jag hemma!

Har varot hemma i några timmar nu. Men innan det var jag på fotosession med Siri, Natta och Jessica. Det var roligt och jag fick många bra bilder. Som jag för övrigt har suttit och redigerat ett bra tag. Det tar sin lilla tid kan man ju säga.

Jag vill tipsa om en jättebra sida som heter bloggtrafik.nu. Jag har lite svårt att förklara vad der handlar om så att ni ska förstå. Därför lånade jag sidans förklaring. :)

Det handlar om trafikutbyte. Om du kollar på en medlems sida får du poäng som sedan konverteras till garanterade besökare till din egen hemsida.

Vi kör med något som kallas 3:2 ratio. När du kollar på en hemsida från en av våra medlemmar, så får du 2 poäng, när du har 3 poäng så kommer din hemsida visas för en av våra medlemmar. Tipsar du också dina vänner om denna tjänst så får du gratis besökare från dina vänners surfande.

Gå in här och bli medlem!
Måste säga att det är den bästa sidan som har med att få fler besökare att göra! Det funkar verkligen, min statistik har dubblats ett x antal gånger.  :D

Kommentarer
Postat av: Steph

Bloggtrafik är jättebra :'D

2010-06-18 @ 19:18:46
URL: http://cidien.blogspot.com
Postat av: Kia

Sv; Ja den var skitgod ;) Jordgubbar är helt underbart!

2010-06-18 @ 23:15:54
URL: http://kiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0