Secret photo session

Hej!
Det var ett par dagar sedan jag bloggade sist. Eller, ok, två dagar. 

Imorgon ska jag ha en fotosession med Siri, Natta och Jessica. Dem ska stå modeller och jag. Gissa? Nä, det är väll inte så svårt... Jag, jag ska fota nämligen.


Jag hade tänkt att vi skulle gå upp i skogen här bakom och fota lite. Det finns en äng och en sjö och massor med fina gläntor som kommer vara magiska när solen lyser ner där. Hoppas jag. För jag läste vädret nyss. And it doesn't look very nice... Molnigt och 14-15°C. Hoppas att det bara är små tunna stackmoln. Som det var idag.


Men, man kan ju alltid hoppas att det blir såhär blå himmel imorgon.


Jag ser verkligen fram imot imorgon!

Kommentarer
Postat av: funkisarna// Ica !<3

Hahah :P Hoppas bilderna blev bra :D<3

2010-06-18 @ 18:33:24
URL: http://funki.blogg.se/
Postat av: Nathalie ;)

Hehe jag brukar bara kolla på folks arkiv ibland ;) Men bilderna blev aldrig klara :s Hehe :p<33

2010-09-27 @ 20:50:35
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0