Une rose

Jag håller på att göra en film med bilder från Paris. Det blir ett lite anorlunda sett att visa bilder på sen. När jag väl blir klar... Det tog 50 minuter att vända alla bilder åt rätt håll och nu håller jag på att rensa bland bilderna. Tar bort några och sådär.
Hoppas att jag blir klar innan måndag.



Idag var sista fredagen vi hade med schema, nästa är det ju avslutninng. :)
Vi har bara en schemadag kvar, vilket är på måndag. På tisdag ska vi bowla och på onsdag ska vi till Skansen. På torsdagen ska vi bara städa skåpen och klassrummet. Det är grymt tråkigt med det måste göras.

Bilden är från Paris! Jag blev jättenöjd med den. Visst är den fin?

Kommentarer
Postat av: Siri

Fin!<3

2010-06-05 @ 11:12:26
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0