Vi hade roligt idag

Jag har precis kommit hem från Skansen. Hela min klass + halva Nacka var där. Jag skojar inte, det var hur många skolklasser som helst!
Vi gick mest runt och kollade på de olika djuren. Shettisar, getter, kaniner, sköldpaddor, grisar, sälar, renar, kycklingar, björnar, råttor, apor, lemurer, änder, ekorrar, ormar, fiskar, spindlar och säkert några till. Ni vet Timon i Timon och Pumba? Ett flertal sånna djur såg vi också.

Lotta, min lärare, hade sitt barnbarn med sig. Klara hette hon, 2 år var hon. 
Kameran var med såklart och det blev väldigt mycket bilder! Ni får några.


Nice va?


Kort skärpedjup.


Ni får fler senare eller imorgon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0