Änder



Den här bilden är faktiskt ganska så gammal. Den är tagen i höstas när jag var på en promenad tror jag. Det blev rätt många bilder om jag inte minns fel. Alla med samma motiv, typ... Fast jag gillar den här bilden mest. Den påminner mig om en tavla som hänger ovanför min mormor och morfars vardagsrums soffa.
Snart kommer änderna tillbaka, fast jag tänkte inte fota dem igen.

Idag ska min lillebrors kompis och hans pappa äta middag här. Det blir trevligt.

För er som undrar så äter jag fortfarande kåvepenin, jag har typ 4 dagar kvar nu. Jag har fått en sån där otrevlig hosta också och så rinner näsan också, fast inte så mycket längre. Bara om ni undrade. Jag vet ju att mina kompisar läser detta, och några av er har jag inte pratat med sen i måndags typ.


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0