Rösta, rösta, rösta

Nelly.com har en tävling där man kan designa sin egen bikini. Det har denna tjejen gjort. Visst är den snygg! Klicka då på länken och RÖSTA! Ellen kommer att bli jätteglad!

Jag är också med och tävlar, men ärligt talat så tycker jag att Ellens bidrag är MYCKET snyggare!

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

Klicka på länken ovan för att komma till mitt bidrag eller på länkarna ovanför bilden för att komma till Ellens bidrag.

Kram!


Kommentarer
Postat av: ellen - jönköpings största proffsblogg

SV; Men gud va söt du är! :) du hade inte behövt om du inte ville ^^ taaack <33

2010-03-26 @ 22:34:26
URL: http://eswalander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0