I stan med bästis



Efter skolan åkte jag och Pauline in till stan. Kameran var med och det blev en hel del bilder. Nya objektivet satt på så jag fick chans att prova det lite mer. Det kändes väldigt bra att fota med det måste jag säga.

Vi gick upp till Tegnérlunden (stavas det så?) och hade lite kul. :) Fotade massor. Sedan tänkte vi åka till Sofo men klockan var redan kvart i fem så jag åkte hem. Vi får åka dit någon annan gång. :)

Nu ska jag kolla på ett eller två avsnitt av Gossip Girl.

Ses

Kommentarer
Postat av: linda

hej jag är jätte sugen på att köpa det objektivet du har köpt, vart har du köpt det och hur mycket köpte du det för?

om du orkar kan du ju göra ett inlägg om det, eller bara svara i min blogg. Tack så mycket för hjälpen :)

2010-05-27 @ 22:03:37
URL: http://lindainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0