Naturens hus

Denna dag var inte som fredagar brukar vara. Vi hade bara matte, franska och SO. Ingen svenska.
Istället för svenska gick vi till lunchen och därefter till tåget för att åka till Bergianska trädgården. Detta var istället för NO:n. Vi gick någonting som kallades Carl von Linné vandringen. Det var inte så kul men jag hade med mig kameran så jag överlevde. Tog en hel del fina bilder.
På själva vandringen så gick man till olika stationer och lyssnade på guiden, det var rätt så tråkigt faktiskt. Men man lärde sig en hel del, vilket nog var syftet med det hela.
Visste ni att det finns näckrosblad som är så stora att man kan sitta i dem utan att dem sjunker? Kika in bilden.

Vi fick veta att datorerna ska lämnas in över sommarlovet vilket betyder att blogguppdateringen kommer att bli väldigt liten denna sommar. Fast det var den ju förra sommaren också. Dem ska uppdatera våra datorer till vista home premium tror jag och så kommer vi få windows 8 istället. Jag tycker att det ska bli jättebra för jag är inte så stort fan av xp.... Ingenting funkar för mig och dessutom då kommer vi få photoshop på datorerna också. :) Me like!



Stora va? Och dem var inte ens färdig vuxna! Dem kunde bli DUBBELT så stora.

Ses


Kommentarer
Postat av: Narin :)

Men bara så du vet så kommer vi inte få våra egna datorer tillbaka ;). Utan dem bara delar ut, dåligt va!!? Och vi ska få Windows 7, inte Vista ;).

2010-05-31 @ 20:20:05
URL: http://naarres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0