Sigma 70-300 mm f4.0-f5.6 DG macro

Hej jag är jätte sugen på att köpa det objektivet du har köpt, vart har du köpt det och hur mycket köpte du det för?
Om du orkar kan du ju göra ett inlägg om det, eller bara svara i min blogg. Tack så mycket för hjälpen :)

Visst kan jag göra det!

Jag köpte mitt objektiv på elgiganten för 1390. Väldigt bra pris faktiskt. Autofokusen är lite högljud men det gör ju inget så länge man inte tänkte smugfota någon. :) Det finns även en macrofunktion som man kan växla till när man har zoomen mellanl 200-300mm. Jag har inte fotat så mycket med den inställningen än, men det jag fotat har blivit fint. :)
Jag är mycket nöjd med mitt köp.
Somsagt, autofokusen låter endel.... Men det gör mig ingenting!
Här är en bild som är tagen med objektivet.


Ej macro


Hoppas att du blir nöjd med svaret! Lycka till med köpet!


Kommentarer
Postat av: linda

Tack så jätte mycket för svaret! :)

2010-05-28 @ 15:59:35
URL: http://lindainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0