Solen är här


Tagen i söndags med Canon eos 450D, 18-55mm Vad tycker ni?

Nu sitter jag i skolan. Alla andra tjejer är också här såklart.
Vi har haft idrott, konditionsträning. Usch säger jag bara. Vilken träningsvärk jag kommer att få i benen. Redan nu gör det ont.
Hoppas att det går över tills på fredag, då ska jag och mamma cykla i Paris! Det ska bli så kul. :thumbup:

 

Glömde att berätta en sak för er, hon som hade växt upp i samma by som Ellen (min kompis) nu bor i, hon ska med samma flyg som jag och mamma på torsdag. Vilket sammanträffade! :)



Jag älskar era kommentarer! Kom med fler! Det är så kul att läsa vad ni tycker om bilder och texter. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0