Vad är Lycka för dig?

Det vi inte kan vill vi veta
Det vi inte vet någonting om är vi intresserade av
Det vi inte kan få, det vi drömmer i våra vackraste drömmar, vill vi ha
Vi vill det som oftast inte går men är lyckliga med det vi har.



Bild från google


Det var ett tag sedan jag la upp en dikt här. Kanske för att jag inte fick så bra respons på den förra. Men här har ni en. Hoppas att ni tyckte att den var bättre!


Vad är du lycka för dig? Vad gör att du är lycklig? Berätta gärna för mig! 
 Något av det som är lycka för er kommer kanske att komma upp på bloggen senare.

(hoppas att ni förstår min sista mening där, jag visste inte riktigt hur jag skulle skriva...)




Kommentarer
Postat av: Nathalie<333

Jag tyckte om den i alla fall.

(första som komenterar nu)

Lycka för mig är när sommaren kommer ;)

2010-06-02 @ 09:17:09
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0