What I'm wearing



Tröja - H&M
Jeans - Gina Tricot
"Converse" - skopunkten?

Maria har tagit bilden :)

Sitter här själv på Diesel och ska snart, när jag skrivit klart detta plugga lite franska inför imorgon. Snart har jag sång, näst sista gången, sista är nästa onsdag. En extra lektion för oss som varit sjuka ibland och missat en del.
När jag kommer hem har jag en del saker jag måste göra, jag ska tvätta mina vita "Converse", ladda över hundratals bilder från kameran till datorn, förberdea packningen och plugga. Ganska mycket...
Och mitt i allt detta ska jag äta middag också. Jag är jätte hungrig redan nu. Det var inte så god lunch så jag åt inte så mycket. Smart Issa...! 


Hörs imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: !!

vem har tagigt bilden??

2010-05-05 @ 10:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0