17 oktober 2010



Hej! Den här bilden tog jag igår, visst blev den bra? Jag har inte redigerat den heller, jag tyckte inte att det behövdes. Vad tycker ni?
   Jag var med mamma i stan för att leta nya höst skor till mig. Men jag hittade inga som jag gillade så vi köpte ett par converse så att jag slipper gå runt i mina trasiga sneakers. Jag slängde dem men jag skulle tagit en bild så ni kunde se hur trasiga dem var. Alltså, det gick knappt att gå i dem tillslut. 
   Imorgon är det skola igen, skönt med sovmorgon men jag känner inte för att gå till 4. Det är mörkt när vi slutar nästan. Tänk sedan i vinter! Vad mörkt det kommer att vara!

Nu ska jag göra mig iordning och sedan läsa lite. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0