Har ni sett den nya funktionen på blogg.se?

Där du skriver dina inlägg alltså. Jag fattar inte grejen med den rikigt. Någon som vet?
Alltså, det var snö idag! Värsta snöstormen på morgonen. Jag fick gå av bussen för att den kom inte fram. Undra hur det ska gå när vintern verkligen kommer på rikigt? Snöbollskrig i skolan mot idrottsklassen. Ni som känner mig vet vad jag menar :) Det var roligt och det hände ganska mycket saker.
  Ikväll ska jag och min familj äta middag hos grannarna. Siri faktsikt. Har jag nämt att vi är grannar? Tror inte det. Men nu vet ni! Jag tror att vi ska grilla korv på deras utegrill. Gott! Kanske att jag tar med mig kameran, jag har ett så stort fotosug just nu. Jag vill fota allt typ!

Nä nu måste jag gå.  Bjuder på en bild från i morse. Det blir väldigt mycket bilder på mig själv nu, men det får ni stå ut med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0