Kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag. Om ni inte visste det. Jag har ätit en halv typ. Men jag åt en igår faktiskt. Idag var det lång dag i skolan som vanligt. Slutade 16.10 och sedan åkte jag direkt hem, åt middag och sedan iväg igen. Tills sången, jag valde att bara öva teknik den här gången. Det är faktiskt väldigt kul. Just nu håller jag på att göra en glosövning på glosboken.se men alla glosor som kommer på provet nästa vecka. Det går bra, jag har gjort ca 30 stycken men har fortfarande hälften kvar.
   Nu börjar Top Model, så jag ska ta en paus. Min lillebror har lunginflammation, hoppas att jag inte blir smittad. (peppar peppar). Lyssnar på grymt bra musik btw. Om ni ville veta.
   Börjar tidigt imorgon så det blir ingen morgonbloggning.



Klicka på bilden för bildkälla. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0