Ny dag, ny månad

Det är redan oktober. Hur kunde september (och alla andra månader) gå så fort?? Sommarlovet hade ju precis börjat? Men, men. Snart är det julafton och nyårasfton, och inte långt efter det (närmare bestämt 29 dagar) så är det min födelsedag. 15 år blir jag. Straffmyndig... Inte för att jag kommer göra något dumt.
  Min skola har redan börjat öva till lucia. Jag är med såklart. Det känns inte alls länge sedan jag övade inför förra årets luciatåg. Då var det jag och resten 9:or. Nu är det jag, Stephanie och Cassandra från 8:an, en stackars 7:a (Siri) och resten 9:or. Lite konstigt att det här årets nior är med men dem var inte med när dem gick i åttan. Undrar varför?



Bilder ur arkivet :)

Kommentarer
Postat av: Siri

En ensam sjua det är jag de :/ men vadå måndad? månad* kanske ;) <33

2010-10-03 @ 17:50:31
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0