There's so much going on

I don't know what to do.

Jag har skrivit på min SO uppgift i snart 3 timmar. Jag behöver en paus. Och jag har fortfarande typ hälften kvar. Det är en grupp uppgift. Den andra hälften av gruppen ska skriva ut ett par sidor jag ska skicka till henne. Det är dem jag skriver på för övrigt. Nu ska jag sova snart. Tänkte att ni behövde veta det.

Jag har prov om två veckor. I hemkunskap, vi ska laga köttbullar och som till alla andra prov måste man ju förbereda sig. Det kommer bli mycket köttbullar här hemma nu! Och så ska jag baka en kaka och baka bröd. Då kommer jag att få 2000 poäng till hemkunskaps läxan. Jag är nästan uppe i 5000 poäng, hälften kvar alltså. Läxan ska vara inne senast vecka 45 på fredagen så det är ju mycket tid kvar. Tänk vad mycket poäng jag kommer att få! Fler än 10.000!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0