Aktiv dag

Idag har det hänt lite mer än vad som är ok på en dag. Det första behöver vi inte ens gå in på... Jag har varit med Pauline i forum en stund, EMD var också där. Men jag kan ju tala om för er att det inte var därför vi gick dit. Vi var mest i bibblan för att Pauline skulle göra klart sin spanska redovisning. Visste ni at EMD fick åka helikopter hem? När jag åkte hem med bussen så hade helikoptern precis landat för att plocka upp dem. Sedan när jag bytte buss så såg jag helikoptern flyga bort mot Globen området.
   Väl hemma packade jag träningskläder och åkte med pappa till Friskis och Svettis för att gå på pass. Det var grymt roligt faktiskt! Det ska jag fortsätta med. Efter passet provade jag några olika maskiner i gymmet. Det var inte så svårt faktiskt. Det var bara kul! Och det är ju bra att ha en possitiv inställning till träning, för då blir det mycket roligare och mindre jobbigt.
   Imorgon är det idrott i skolan, vi ska orientera. Det är lite kul, för att bli godkänd i orientering ska man kunna orientera i kända marker (nyckelviken och runt skolan) och för väl godkänt kunna orientera i okända marker (där jag bor). Så, tror ni jag kommer få bra betyg i orientering eller? Trodde väll det!

Oops, vad långt det blev... Det var inte meningen.


Roses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0