En till bild




Jag mår fortfarande dåligt så jag stannade hemma idag. Missade hemkunskapen. Idag fyller lillebror 13 år. Oj så stor han har blivit! I och för sig så är det bara 1½ år mellan oss men jag känner mig ändå minst 3 år äldre än honom! Haha, kan det ha något med att jag faktiskt är äldre att göra? Vi firade i morse med lite paket och god frukost, sedan gick jag och la mig igen. Vaknade inte förns 11.30 igen! Någon som behövde ta igen lite sömn?
Ikväll ska vi äta sushi, födelsedagsbarnets val. Om någon timme kommer också min äldsta kusin för att fira Oscar.

Det är galet hur fotosuget bara försvann ett tag och nu plötsligt känner jag för att gå ut fota hur mycket som helst! Tur för er. :) För ni kommer att få se mycket fina bilder ett tag framöver!

Kommentarer
Postat av: Siri!

Gratta honom från mig! :)

2010-09-18 @ 09:30:01
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0