Just a little energy spent

Om ni undrar varför bloggen stått lite still de senaste dagarna så beror det på skolan. Plugg, läxor och ännu mera plugg. Vi hade tre läxor till idag och så hade vi SO prov idag. Så ni förstår säkert hur mycket tid jag ägnat åt skolarbete denhär veckan.
  Nu sitter jag och Stephanie på diesel och skriver i våra textilslöjdsdagböcker. Vi ska skriva i lite i dem efter varje lektion eller när man har arbetat med det man håller på med. Jag och Stephanie stickar varsinn halsduk. Min ska bli vit och Stephanies ska bli grå och vinröd.
  Imorgon är det fredag med två av veckans roligaste lektioner. Först har vi NO-labb där vi ska disikera och sedan hemkunskap. Denna gång ska vi baka äppelpaj och göra egen vaniljsås. Jag lovar att lägga upp receptet sedan! Och bilder, jag kan ju fota med mobilen.


Inte min bild som ni ser... Har inte satt mig och redigerat på ett tag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0