Vet ni vad?

Jag var hos skolsyster idag på en sån här vanlig koll ni vet. Så där som alla gör i åttan. Jag kommer att växa max en centimeter till. Alltså, 1 cm! Jag trodde att jag skulle växa typ minst 5 cm till efter som att mamma och pappa är så långa. Men tydligen inte, jag kommer alltså att vara 173 cm lång resten av livet. Ganska bra längd om man vill änvända klackar någon gång.

Nu snart har vi SO, vi går igenom saker till provet vi har i nästa vecka. Alltså, jag är inte beredd för detta prov, lär väll bli det snart.


Ses

Kommentarer
Postat av: Nathalie ;)

Men jag är typ lika lång som dig ( 171 cm ) men det är ju en ganska bra längd, man är ju inte för kort eller för lång ;)

2010-09-22 @ 21:43:17
URL: http://funki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0